Hoe duidelijk onderzoeksresultaten ook kunnen zijn: wil je met je onderzoek het gedrag van mensen beïnvloeden, dan lukt dat niet met de cijfers alleen.

Wat wel goed werkt is de essentie verwerken in een persoonlijk verhaal, zodat de cijfers gaan 'leven' voor je doelgroep. Nog beter werkt het als je dat verhaal laat vertellen door een mens van vlees en bloed: je brein reageert dan direct! Je boodschap framen noem je dat.

Tekstschrijver

Ik schrijf pakkende teksten voor uw website, nieuwsbrief, brochure en magazine en stem de inhoud zorgvuldig af op uw doel en doelgroep. Lees meer

SEO webredacteur

Ik schrijf heldere webteksten, optimaliseer deze voor zoekmachines en publiceer uw content (tekst, beeld) via uw eigen CMS. Lees meer

Content manager

Ik waak over de inhoud van uw communicatiemiddelen. In nauw overleg met u actualiseer, optimaliseer en ontwikkel ik digitale content. Lees meer

Naar boven