Anne van Otterloo: "Ik wist wat ik wilde communiceren op mijn twee websites, maar vond het lastig om dat per webpagina helder op te schrijven. Jij hebt richting gegeven aan de inhoud en de navigatie van mijn sites. Je hielp mij om te denken vanuit de mensen die ik wil bereiken. Tijdens het schrijfproces voelde ik mij heel erg door jou ondersteund. De teksten hebben nog steeds mijn eigen persoonlijke stijl, maar ik heb mijn aanbod dankzij jouw feedback veel duidelijker en klantgerichter kunnen verwoorden.”

Marian Buijs: "Je bent empathisch, luistert goed en analyseert wat relevant is voor mij en mijn doelgroepen. En dat weet je krachtig en helder te verwoorden op een manier die bij mij past. Ik vond het heel prettig dat je echt aansloot bij wie ik was, zowel wat betreft de inhoud als ons samenwerkingsproces. Jouw vragen en het doorvragen tijdens het voortraject, hielpen mij om mijn ‘producten’ en meerwaarde als wandel- en kindercoach concreet te maken. Daar heb ik nog steeds profijt van!”

Reinout Kool: "Wij hebben jou ingeschakeld, omdat het onze klant niet lukte om content te leveren voor de website die wij gebouwd hadden. Je stelde onze klant meteen de juiste vragen om relevante info te krijgen over de producten, doelgroepen en marktpositie. Alles gebeurde in goed overleg, een heel positieve ervaring. Daarna heb je de teksten op onze eigen site aangescherpt en onze mobiele site samengesteld. Jouw frisse blik zette ons aan het denken over de juiste inhoud.”

Frides Lameris: "Ik had veel informatie over mijn uitvinding en de toepassing daarvan, maar die is vooral voor technici zoals ik. Met de juiste vragen hielp je me de doelgroepen en het belang van mijn uitvinding voor hen, scherper te formuleren. Daar stemde je de inhoud en navigatie op af. Je schreef de essentie helder, bondig én zoekmachinevriendelijk op. De heldere boodschap overtuigt bezoekers en zet van alles in gang. Ik kijk uit naar onze volgende samenwerking!”

Naar boven